Konserwacja i zalety okleiny na aucie

Okleina na samochodzie a myjnia

Choćby najoryginalniejszy projekt nie odciągnie uwagi od tego, iż auto przez długi czas nie odwiedzało myjki. Nieczysty, pobrudzony samochód, chociażby najlepiej obklejony, nie będzie dla korporacji skuteczną wizytówką. Kierowcy osobiśćie powinni poczuwać się do utrzymania samochodu w schludności oraz metodycznie trzymać je w ryzach. Zarządzający flotą również ma na tę kwestię wpływ, charakteryzując niniejsze kwestie w strategii firmowej. Potrafi on określić np. liczbę obligatoryjnych wizyt w myjni w czasie określonego okresu. Dopełnienie obietnic zmotoryzowanych spośród rzeczonego rodzaju zadań prędko kontrolować z pomocą GPS. – Systemy monitorujące służą nie tylko do obecnego monitoringu lokalizacji szoferów na globie. Zapisują one kursy i przechowują informacje o przystankach. W następstwie łatwo zweryfikować, czy kierowca odwiedził w konkretnym okresie wyznaczone miejsca – pisze Karol Gierut z formy Umbrella z.o.o producenta systemu śledzącego. Koszty myjni samochodowej z reguły są płacone poprzez spółkę, natomiast przy należnościach da radę korzystać z kart zniżkowych. W wybranych wyjątkach niemniej, skoro z samochodu zakładowego pracownik ma prawo korzystać w sprawach prywatnych, zachowanie czystości stoi wyłącznie w jego obowiązkach pracowniczych.

Okleina na aucie – kalkuluje się?

Dowolnie oceniając wykorzystanie floty do planów promocyjnych, nie jesteśmy w stanie obalić, że wybierając ze wszystkich metod reklamy automobil jest formą niesamowicie ruchomą. Czy przez takie zachowanie jest najbardziej wydajną oraz naprawdę przystępną? Porównując jej koszt, powinno się mieć na uwadze, iż za taką promocję płacimy wyłącznie 1 raz, podczas jej kreowania – za koncept graficzny oraz wyklejenie aut. Ciąg dalszy jest na dobrą sprawę nieodpłatny. Folia reklamowa, krótko mówiąc, rozpowszechnia się sama – przy każdej okazji, gdy firmowe auto jedzie w interesach. Nie ma tu należności za drukowanie ani za roznoszenie, emisję czy opublikowanie w telewizji, zamieszczenie na plakacie czy przedstawianie jej na witrynach. Nie ma potrzeby szukać metod jej dystrybucji oraz dodatkowo za nie płacić – to dokładnie identyczne drogi, jakie to i tak  forsują flotowcy.

autor gościnny: Protape